Un gay si un sadic sunt pe un vapor care esueaza din cauza furtunii

Etichete: , ,

Un gay si un sadic sunt pe un vapor care esueazà din cauza furtunii. Se salveazà agàtati de o scândurà si curentul îi aduce pe o insulà. Crezand ca n-o sa mai scape de acolo si dupà luni de plictisealà, cel gay ii spune celui sadic:
- Vrei sa jucam un joc extrem?
- Bine.
- Uite, timp de o orà eu iti fac ce vreau, dupa care imi faci ce vrei tu.
- OK, zise sadicul, cu un rânjet de satisfactie.
Gay-ul il ia pe la spate, prin fata etc, vreo orà... apoi oboseste.
- E rândul tàu, zice Mr Gay.
- Bine!
Sadicul ia penisul si testiculele gay-lui si i le bagà intr-un cleste fix improvizat din crengi, dupa care se duce sa ia un cutit de piatrà. Cand il vede, gay-ul il intreaba:
- Si-acum ce vrei sa-mi faci, sa-mi tai astfel p**a?
- Nooo, p**a ti-o tai singur, eu dau foc la colibà!

Comments (0)

Trimiteți un comentariu