Într-o bună zi, la poarta raiului

Etichete: , , ,

Într-o bună zi, la poarta raiului, un tip foarte ofticat …… Sfântul Petru îl ia de-o parte:
- Ce-i fiule, care e problema ?
- Păi, nu se poate dom’le, uită-te la mine, am 35 de ani, sănătos, puternic, nu fumez, nu beau, nu sunt căsătorit… seara mă culc liniştit şi dimineaţa mă trezesc mort, în ceruri? Trebuie să fie o greşeală!
- Mmmm, nu s-a mai întâmplat până acum, da, în fine, să vedem … cum zici că te cheamă fiule?
- Manivelă, Grigore Manivelă…
- Şi ce meserie zici că ai avut ?
- Mecanic auto la Gold&Platin …
- Aha, gata, uite, am găsit fişa ta… păi s-a lămurit fiule, uite, aici scrie că ai murit de bătrâneţe!
- De bătrâneţe ?!?? Cum de bătrâneţe ?
- Păi da, am însumat orele de manopera din facturile tale, şi a ieşit că ai peste 100 ani…

Comments (0)

Trimiteți un comentariu